Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Sluiten
Kunnen wij u helpen?
Afspraak maken herhaalrecept

Klachtenprocedure

U kunt herhaalmedicatie bestellen via de receptenlijn

Al onze medewerkers trachten u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze geleverde service dan nodigen wij u uit dit melden bij een van onze medewerkers (assistentes, POH, artsen). Wij beschouwen binnen onze praktijk klachten als een leermoment en een middel om de service te verbeteren en zijn u dan ook dankbaar voor het melden van onvolkomendheden. Dit kan rechtstreeks aan de balie, per telefoon, brief of via het contactformulier op deze site. Uw klacht wordt doorgegeven aan onze interne klachtencoördinator welke de klacht zo snel mogelijk verder afwerkt en het resultaat naar u terugkoppelt. Indien gewenst/noodzakelijk wordt u gecontacteerd voor een gesprek met de medewerker welke de klacht betreft, in het bijzijn van de klachtencoördinator. De klachtencoördinator binnen onze praktijk is mevrouw Lisa Verloop.

Voor klachten die niet intern tot ieders tevredenheid afgesloten kunnen worden zijn wij als praktijk aangesloten bij Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. U kan uw klacht schriftelijk indienen bij het Secretariaat. Telefonisch kan u om advies vragen. Hieronder vindt u de gegevens van de Klachtencommissie:

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
  Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
  Tel: 088 0229100
Algemeen email-adres: info@skge.nl

contact

© Huisartsenpraktijk De Wiel - 2024 | Ontwerp en realisatie door Janine Ontwerpt